بـــ ـــه فـــــ ـــــــری نــــ ــــت خــــوشـــــ ٱمـــــ ـــدیـــــ ــــد

به وبسایت فری نت خوش آمدید لطفا برای حمایت از ما برای مطالب نظر بگذارید

بـــ ـــه فـــــ ـــــــری نــــ ــــت خــــوشـــــ ٱمـــــ ـــدیـــــ ــــد

به وبسایت فری نت خوش آمدید لطفا برای حمایت از ما برای مطالب نظر بگذارید

سلام این وبسایت برای به اشتراک گذاشتن مطالب کم یاب میباشد و البته سایر مطالب..
از بازدید کنندگان محترم درخواست میشود با نظرهاتون مارو یاری کنید..

نویسندگان

پست ویژه: نرم افزار شماره یاب حرفه ای

درود


بازه هم با پست ویژه ای در خدمت شما هستیم!!!


تو این پست قصد دارم نرم افزار شماره یاب رو در دست رس شما بزارم این برنامه با برنامه های مشابه که تا الان دیدین خیلی فرق داره و حرفه ای تره!!


نحوه کار کرد برنامه:


این برنامه این شکل عمل میکنه وقتی ی مزاحم بهتون زنگ میزنه شمارشو توی قسمت جستوجوی این برنامه قرار بدید و این برنامه شروع میکنه به گشتن دنبال صاحب شماره در بین مخاطبین خودتون اگر پیدا نشد دوباره میگرده در بین مخاطبین مخاطبین شما یعنی اگر یکی از مخاطبین شما اون شماره رو تو.گوشیش سیو کرده باشه با هر اسمی این برنامه اسمشو بهتون میده و اگه عکسشم گذاشته باشه رو واتس آپ عکسشم بهتون میده!


برای دانلود کلیک کنید!!


نیاز به روت: خیر


نیاز به اینترنت: بلی


دوستان لطف با نظرات.خودتون مارو دل گرم کنید!!!

  • ADMIN !!

نظرات  (۲)

سلام.من داخل یه سایت عالی یه نرم افزار پیدا کردم که جهت دوست یابیه و مخصوص تلگرامه.توضیحاتش زیاده و من نمیتونم داخل چند تا خط براتون بگم.فقط میتونم بگم هیچ چیزی کم و کسری نداره و هیچ مشکلی داخلش وجود نداره.میتونین زن بودن یا مرد بودنو انتخاب کنید و بعد شهر و یا اسم اون.دیگه همه چیزش برات میاد و میتونی داخل تلگرام بهش پیام بدی.فقط بگم که پولیه.شما اگه حتی نخواستین بخرین لااقل یه سر بهش بزنین توضیحاتشو بخونین مطمعنم ضرر نمیکنید.لطفا دودل نباشید و یه سری بهش بزنین بفهمین دنیا دست کیه.
http://download-barname.ir/?p=663
سلام من میخوام نرم افزار شماره یاب رو دانلود کنم لینک دانلود هم میاد اما کلیک میکنم دانلود نمیشه چرا؟ ممنون میشم راهنمایی کنید، سپاسگزارم
پاسخ:
دورود

لینک هیچ مشکلے نداره احتمال زیاد مشکل از مرورگر شما است لطفا با مرورگر دیگری دوباره امتحان کنید!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی